mercredi, novembre 01, 2006

كفايه تمثيل إنك عايش
كفايه تمثيل إنك على حق

موت وإندفن أحسن
خليها بإيدك لا بيد عمرو
أهى أى دفنه فى أى قبر

فى بلدك مفهوم واحد أكيد
ماشى على كل الخلايق و فارد
مَثل تعيش إفهم تضيع
تخسر أكيد لوتسأل
تضيع أكيد لو تفهم
هى كده من غير سؤالات
ولا فهم و لا حوارات
حمار تعيش... فلحوس تضيع

Aucun commentaire: